Wednesday, April 18, 2012

Restoran Samudra Pantai, Medan Ikan Bakar, PD







kali ni aku nak promote kedai abg aku..asalnya kedai ni bukak siang je, orang kenal as kedai haji masrom.later , it was handed in to my brother, abg farid. sedar tak sedar..kedai tuh dah diusahakan sebaya dengan umur aku..tapi sekarang ni dah ada bangunan baru tapi still di tapak lama. dah lama aku nak tulis psl kedai ni tapi x sempat je..gambar2 ni pun aku amik dr blog orang lain..kat medan ikan bakar tuh ada 3 kedai makan, one of it belongs to my family..so kalo nak tau, kene la carik yg ada tulis nama kedai ni:



plus, mcam post aku before this, kalo ada yg nak carik homestay pun ada..samudra port dickson homestay, boleh tgok website before ni..so kalo sape2 gi pd, sila2 dtang ke kedai and homestay family saya..:)













No comments: