Wednesday, December 7, 2016

Hadiah Konvo


A week after my convo, we went back to PD, since I am attending a conference at Shah Alam. Sampai di PD kami terus ke kedai, for dinner. Sampai sana, Abang Farid says Congrats & hug me. Tiba-tiba aku teringat zaman kami masih bujang. Every weekend kalau kami ke  kedai, aku selalau balik dengan Abang Farid , most of the time by motorbike. Kadang2 kami lalu area Tg Gemuk, sambil tengok view pantai. We were close at that time. Sometimes bila abang keluar dengan kwn2 dia, aku menempel- main bowling & even kuar makan. Abang selalu layan kerenah aku. Masa lepas SPM, Abang bagi aku hadiah original jersy of  Blackburn, tempah khas dari UK. Sebab aku minat Blackburn masa tuh.. hihi.
So now, for my convo, he gave me I Phone 7!!
Thank you Abang!

No comments: